Grupa Music99

jest dziś właścicielem największego w Warszawie MEGASTORE Music99, dwóch sklepów internetowych oraz wypożyczalni, a wszystko zaczęło się od jednoosobowej działalności i sprzedaży na Allegro.

Na początku była kula…

2005

Wszystko zaczyna się od kul lustrzanych, które zyskują ogromną popularność, stając się towarem poszukiwanym przez właścicieli klubów, dyskotek i wszelkiego rodzaju sal imprezowych.

Początkowo nie mamy sklepu stacjonarnego i sprzedajemy wyłącznie wysyłkowo. Poza kulami lustrzanymi w ofercie mamy głównie efekty dyskotekowe i sprzęt idealny na home party. Stopniowo ilość produktów się zwiększa, pracujemy nad kontaktami z producentami i dostawcami. W końcu możemy odpowiadać na coraz większe potrzeby rynku, a co najważniejsze potrzeby profesjonalistów z branży!

„A co tam Panie na magazynie?”…

2007

Po dwóch latach działalności, uruchamiamy sklep stacjonarny, jeśli tak można nazwać nasze biuro o powierzchni 45m2 przy ul. Fortuny w Warszawie, w którym działamy przez kolejne dwa lata.

Udaje się ponadto zorganizować kilkudziesięciometrowy magazyn na coraz liczniejsze sprzęty, jakie sprzedajemy. Co prawda nasza siedziba nadal pełni funkcję głównie punktu odbiorów, tym niemniej w porównaniu do pracy w mieszkaniu jest to dla nas widoczny awans. A skoro my stajemy się coraz bardziej profesjonalni, zaczynają pojawiać się u nas coraz „poważniejsi” klienci. W tym okresie realizujemy już pierwsze duże zamówienia, np. na zestawy home party dla sieci marketów Carrefour. Zaczyna się współpraca z wieloma warszawskimi klubami. Zaś w ofercie sklepu pojawiają się elementy nagłośnienia (kolumny głośnikowe, wzmacniacze, miksery etc.). W tym czasie zespół sklepu liczy cztery osoby. Oznacza to, że wyjazd właściciela poza Warszawę nie musi oznaczać zawieszenia działalności sklepu.

Wypożycz, jeśli nie chcesz/nie możesz kupić…

2008

Uruchamiamy nowy sklep internetowy oparty na platformie IAI-Shop (nadal oba sklepy rozwijamy w oparciu o to rozwiązanie).

Powoli wdrażamy w czyn nasze plany dotyczące wypożyczalni sprzętu imprezowego. Marzymy o tym, by kiedyś wypożyczać sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy na duże imprezy. Zaczynamy jednak od wypożyczeń okazjonalnych, wkrótce wypożyczalnia zyska na popularności i będzie trzeba dla niej wydzielić kilka półek na magazynie.

Cel z daleką perspektywą…

2009

W marcu przenosimy się do nowej lokalizacji na ul. Przyce 21 na warszawskiej Woli. Z 70m2 powierzchnia wzrasta nam do 300m2. Uruchamiamy showroom nagłośnieniowy i oświetleniowy, sklep stacjonarny nabiera kształtów, zespół zaczyna się powiększać o osoby, które wkrótce wniosą w naszą działalność kluczowe znaczenie. W końcu na naszym parkingu pojawiają się potężne TIRy z dostawami – to dla nas coś wielkiego, bo wcześniej z dostawami przyjeżdżały znacznie mniejsze samochody.

W drugiej połowie 2009 roku uruchamiamy dział hurtowy i dystrybucję nowych marek do sklepów – to dla nas wyjątkowo znaczące wydarzenie. Zaczynamy współpracę z firmą Lotronic i wprowadzamy na polski rynek marki Ibiza, LTC, DJ-Tech. Realizujemy coraz większe zamówienia. Jednym z tych bardziej znaczących w tym okresie jest zamówienie na kilka tysięcy kul lustrzanych (kilka pełnych TIRów) dla jednej z dużych sieci handlowych.

Showroom i magazyn z prawdziwego zdarzenia…

2010-2011

Przejmujemy drugą część budynku na ul. Przyce 21 i łączymy ją z pierwszą. Powierzchnia sklepu stacjonarnego wzrasta z 300 do 600 m2. Ku uciesze magazynierów mamy zaplecze, na którym można się rozpędzić – duży magazyn. Poza tym nasz showroom zyskuje dodatkową powierzchnię i zostaje przeprojektowany, z widoczną korzyścią dla klientów.

Wielkość ma znaczenie…

2011-2014

Do 2014 roku nasz zespół powiększa się o kolejnych specjalistów. Do marek w dystrybucji dołączają: Skytec, Skytronic, BeamZ i PowerDynamics. Asortyment sklepu poszerza się m.in. o sprzęt dla DJ oraz profesjonalne oświetlenie (głowy ruchome, skanery etc.).

W drugiej połowie 2014 roku podejmujemy decyzję o przenosinach do nowej lokalizacji i budowie Sound Light DJ & Music Megastore, którego powierzchnia będzie odtąd wynosić rekordowe 1000m2. W naszej branży owe 1000m2 oznacza, że stajemy się największym branżowym sklepem stacjonarnym w Warszawie. Mając do dyspozycji taką powierzchnię trudno wierzyć w prawdziwość tezy o tym, że rozmiar nie ma znaczenia :-)

Sklep stacjonarny w nowej lokalizacji zostaje otwarty dla klientów we wrześniu 2014 roku. W tym samym czasie następuje rebranding firmy z TTS na Music99, mamy nowe kolory firmowe, nowe logo, a zespół Music99 poszerza się o kolejnych specjalistów. Wkrótce później do asortymentu sklepu wchodzą instrumenty muzyczne, co ściąga w nasze progi kolejnych profesjonalistów.

Marka to ludzie…

2015

Tworzymy zgrany, duży zespół. Grupę ludzi, którzy nie przychodzą do pracy, bo muszą, ale traktują nasz sklep na ul. Pryzmaty 30 jak swoje miejsce. Rozszerzamy sprzedaż w sieci – zarówno przez Allegro jak i dwa nasze internetowe sklepy. Zyskujemy poważanie w kręgach profesjonalistów i powiększamy zespół o ludzi, którzy znają się na rzeczy.

Rodzina produktów Music99 powiększa się o markę SHURE - producenta mikrofonów estradowych, studyjnych, bezprzewodowych, słuchawek dousznych i nagłownych, wkładek gramofonowych, systemów konferencyjnych.

Nie ma nas w internecie to nie ma nas nigdzie…

2016-2017

Rozpoczynamy poważną przygodę z kanałami social media. Wiedza i moc w rękach naszych specjalistów w tej dziedzinie powodują że lajki i followersi zaczynają się ze sobą ścigać. Mobilizuje to nas do pracy nad kontentem – kręcimy filmy, robimy zdjęcia, a to wszystko dla naszych fanów których liczymy już w tysiącach.
Rok 2017 to również poważny rozwój naszej sieci partnerskiej – sprzedażą hurtową zajął się dedykowany Koordynator. Planujemy warsztaty, spotkania i prezentacje. Chcemy aby najlepsze produkty – oferowali najlepsi.
W ślad za hurtem również wypożyczalnia zyskała swojego dedykowanego opiekuna co pozwala rozbudować jej ofertę produktową. W salonie pojawił się „rent corner” w którym klienci mogą na spokojnie zapoznać się ze sprzętem do wypożyczenia oraz dopiąć formalności.
Sukces tych obu projektów sprawia że marka Music99 staje się kompleksowym rozwiązaniem dla każdego wymagającego klienta. Klienta który lubi dobra zabawę, w fantastycznych warunkach i przy oryginalnych efektach.

Przyszłość…

Marka Music99 rozwija się na tyle dynamicznie że planujemy uruchamiać kolejne magazyny – aby dostępność oferowanych produktów była naszym atutem. Co za tym idzie planujemy zmiany na powierzchni sprzedażowej naszego salonu muzycznego. Nowy Show Room gdzie prezentujemy najnowsze efekty świetlne już działa – zatem pozostaje nam poszerzanie oferty o kolejne smaczki produktowe oraz stała i regularna praca nad jakością naszych usług. Przyzwyczailiśmy się to tych 5***** na Ceneo I nie zamierzamy ich oddać!